Limonov kolač kot mini “potice”

Limonov kolač je sladica, ki sem jo večkrat pripravil že kot otrok. Recept za kolač je v knjižici “Regina recepti”, ki so jo imele verjetno vse naše mame. Čeprav danes najdeš recepte na spletu, mi je limonov kolač po tem receptu še vedno najboljši. Namesto margarine, ki je v receptu, sem uporabil maslo. Namesto klasičnega kolača, pečenega v pravokotnem modlu, sem se odločil za peko v modelčkih za mini potice.

Za limonove “potice” potrebujemo:

  • 200 g sladkorja v prahu,
  • 100 g sladkorja,
  • 1 žlico vanilijevega sladkorja,
  • 300 g masla,
  • 375 g moke,
  • 1 pecilni prašek,
  • 6 jajc,
  • sok limone in pol ter
  • limonino lupino 3 limon.

Za čokoladni obliv potrebujemo:

  • 250 g temne čokolade in
  • 2 – 3 žlice olja.
limonine-potice (01)
V posodo damo sladkor, vanilijev sladkor in sladkor v prahu.
limonine-potice (02)
Preko sladkorja naribamo limonino lupino treh limon.
limonine-potice (03)
Dodamo cela jajca.
limonine-potice (04)
Maslo damo v vodno kopel in ga topimo.
limonine-potice (05)
Medtem ko se maslo topi, penasto vmešamo sladkor in jajca.
limonine-potice (06)
Dodamo stopljeno maslo…
limonine-potice (07)
…in ga penasto vmešamo v zmes jajc in sladkorja.
limonine-potice (08)
V maso dodamo še limonin sok.
limonine-potice (09)
Moko in pecilni prašek…
limonine-potice (10)
…presejemo in dodamo masi.
limonine-potice (11)
Z metlico vmešamo moko.
limonine-potice (12)
Napolnimo modelčke…
limonine-potice (13)
…za mini potice in jih damo v pečico, segreto na 175°C. Mini potice pečemo 25 do 30 minut.
limonine-potice (14)
Pečene “potice”…
limonine-potice (15)
…vzamemo iz modelčkov in jih ohladimo.
limonine-potice (17)
V vodno kopel damo olje in čokolado ter…
limonine-potice (18)
…čokolado med mešanjem stopimo.
limonine-potice (19)
“Potice” oblijemo s čokolado in pustimo, da se čokolada strdi.
limonine-potice (20)
Ohlajene limonove “potice” postrežemo. Pa dober tek!

P.S.: Mini limonovi kolači so prehitro izpuhteli v nič, tako da ni bilo časa slikati prereza. Na srečo pa sem pri prejšnji peki limonovega kolača (v klasični obliki) naredil spodnjo fotografijo.

limonine-potice (21)

P.P.S.: Pri drugi peki mi je uspelo fotografirati tudi prerez.

limonine-potice-22

 

 

2 komentarja Dodaj komentar

  1. Anonimnež pravi:

    Čudoviti kolački!

    Všeč mi je

  2. gorskimoz pravi:

    Hvala!

    Všeč mi je

Komentiraj