Mešani kruh s semeni

Po rženem hlebčku sem za praznični dan pripravil mešani kruh s semeni. Odločil sem se za mešanico krušne moke in manitobe, dodal pa sem bučna, sončnična, sezamova, lanena in chia semena. Za drožni nastavek sem uporabil 50 g droži, 50 g krušne moke in 50 ml vode in nastavek pustil čez noč na sobni temperaturi.

Za mešani kruh s semeni potrebujemo:

  • 150 g drožnega nastavka,
  • 250 g krušne moke,
  • 250 g manitobe,
  • 300 ml vode,
  • žličko soli in
  • cca 75 g semen.
Mesani hlebec (01)
V posodo damo obe vrsti moke…
Mesani hlebec (02)
…in zalijemo z vodo.
Mesani hlebec (03)
Zamesimo gladko predtesto in ga pustimo počivati eno uro.
Mesani hlebec (04)
Mehučkast drožni nastavek,…
Mesani hlebec (05)
…semena in sol dodamo k predtestu…
Mesani hlebec (06)
…in zamesimo gladko testo. Zaradi obveznosti na praznični dan sem izpustil raztegovanje in testo samo vzhajal.
Mesani hlebec (07)
Po dobrih štirih urah vzhajanja sem testo pregnetel in oblikoval…
Mesani hlebec (08)
…ter prestavil v pomokano košarico.
Mesani hlebec (09)
V košarici sem testo pustil vzhajati še uro in pol.
Mesani hlebec (12)
V pečici sem na 230°C segrel posodo s pokrovom.
Mesani hlebec (10)
Medtem, ko se posoda segreva, testo prestavimo na pomokano površino in…
Mesani hlebec (11)
…zarežemo.
Mesani hlebec (13)
Testo previdno prestavimo v segreto posodo in jo pokrijemo. Pečemo 15 minut pri 230°C, nato posodo odkrijemo, temperaturo zmanjšamo na 200°C in pečemo še 15-20 minut.
Mesani hlebec (14)
Pečen kruh vzamemo iz posode in…
Mesani hlebec (15)
…ga ohladimo na rešetki.
Mesani hlebec (16)
Ohlajen kruh narežemo in…
Mesani hlebec (17)
…postrežemo. Pa dober tek!

 

Različica s polnozrnato in gladko pšenično moko.

mesani-kruh (1)mesani-kruh (2)

Različica z ovsenimi kosmiči (100g) in manitobo (400g). Semen je cca 75g

mesani-kruh (1)mesani-kruh (2)

 

Komentiraj