Sončni vzhod na Peci

Že kar nekaj časa je minilo, odkar sem bil zadnjič na sončnem vzhodu na Peci. Običajno sem na sončne vzhode hodil pozimi, ko sonce vzhaja pozneje in ni treba vstati “sredi” noči. V tem času, ko so dnevi še skoraj najdaljši, sonce vzhaja okoli pete ure in zato je treba na pot res zgodaj. Po celem tednu popoldanskih neviht in kombinaciji vremenske napovedi ter obveznosti za vikend, sem se za soboto zjutraj namenil iti na sončni vzhod. Kolebal sem med Uršljo goro in Peco, ki je na koncu zmagala. Izbral sem meni najljubšo pot iz Tople. Res je ta pot strma, a prideš direktno na vrh.

S Fajmutovih in Kordeževih travnikov in pašnikov je le še nekaj minut hoje do izhodišča, kjer je ob mojem prihodu bilo kar nekaj ljudi, ki so se v sobotnem jutru podajali na Peco.

Prisostvovali sončnemu vzhodu je res nekaj posebnega. Še posebej v gorah, kjer si običajno sam ali le z nekaj enako mislečimi, ki so se potrudili, da so si lahko ogledali kako se dela nov dan. Poseben občutek je, ko uzreš, kako zažari košček neba, kjer se sonce začne dvigati.

Komentiraj