(Športni) Dan v hribih nad (Za)Tolminom

V službi smo imeli popoldne obveznosti v Tolminu, zato je padla odločitev, da se na pot odpravimo že zjutraj in dan izkoristimo malo drugače. Nekateri so šli na Sočo muharit, sam pa sem se odpravil v meni (do sedaj) neznane hribe. Po pregledu lokalnih poznavalcev hribov sem se odločil za vzpon na Vodel vrh in (če bo čas dopuščal) na Mrzli vrh. Še ko smo se od Ljubljane vozili proti Tolminu je tam deževalo, zato kam višje nisem planiral. Pričakoval sem razmočen teren in res je bilo tako. Štartal sem v Zatolminu …

Čeprav je bila pot s planine Pretovč po cesti kar dolga in (predvsem) po betonski podlagi kar utrujajoča, sem se za to pot odločil, ker je bila strma pot na Vodel vrh od jutranjega dežja pošteno namočena in spolzka.

(Športni) dan v hribih nad (Za)Tolminom je hitro minil. V petih urah sem prehodil slabih 15 kilometrov in naredil kar 1200 metrov vzpona. V poti po (do sedaj) neznanih (in strmih) hribih nad Tolminom sem užival in gotovo se bom sem še vrnil.

Komentiraj