Čoko buhtlji z drožmi

Več kot dve leti je minilo, odkar sem objavil recept za buhteljne z drožmi. Tokrat je na vrsti čokoladna različica. Tudi tokrat sem uporabil droži, zaradi hitrejše priprave pa sem dodal še malo suhega kvasa. Recept sem priredil po receptu s Coolinarike. Ker je bil kozarec z nutello skoraj prazen, sem uporabil marelično marmelado, ki se je zelo dobro ujela s čokoladnim testom.

Najprej sem pripravil sladki drožni nastavek:

Za čokoladno testo za buhtlje potrebujemo:

  • 500 g gladke bele moke,
  • 30 g kakava,
  • ščepec soli,
  • 90 g masla,
  • 40 g sladkorja,
  • 1 jajce,
  • okoli 150 ml mleka,
  • slabo polovico vrečke suhega kvasa in
  • polovico pripravljenega drožnega nastavka (Drugo polovico sem porabil pri peki kruha).

Stopimo 50 g masla, s katerim bomo premazali buhtlje. Pripravimo marelično marmelado in nutello za nadev.

Pečico segrejemo na 180 °C in buhtlje pečemo 35 do 40 minut. Po peki jih še pet minut pustimo v ugasnjeni pečici.

Komentiraj